El meravellós Maurice i els seus rosegadors il·lustrats

Terry Pratchett
Idioma: Catalán

Portes 4,90€ y gratuitos a partir de 30€, en la península.

19,50 

Hay existencias

Amb punt de llibre i xapa de Maurice d’obsequi fins a final d’existències.

Despeses d’enviament gratuïtes a partir de 30,00 € (península).

Tafanejar les deixalles d’una universitat de màgia pot tenir conseqüències inesperades. Sobretot si ets una rata que devora vells llibres d’encanteris i restes de pocions. Poden passar coses rares, com que aquesta rata i les seves companyes aprenguin a parlar i, una mica pitjor, a pensar. Això és una cosa difícil de pair, sobretot per a Maurice, el gat que solia perseguir aquestes rates i que també ha après a parlar.

Maurice sap que cal adaptar-se als nous temps per treure’n partit. Quan ensopega amb un noi ingenu que sap tocar la flauta, comprèn que els seus dies de pobresa han acabat. La sort somriu a la banda: recorren els pobles i les ciutats desplomant els seus habitants, que aterrits davant la inesperada plaga de rates, paguen gustosos els serveis del jove perquè les espanti amb la flauta.

Tot va de perles, fins que les rates comencen a dubtar que tot això sigui moralment ètic.

• L’edició catalana inclou el pròleg de Rob Wilkins, biògraf i gestor del llegat de Pratchett, i il·lustracions interiors de Laura Ellen Anderson.

• Coberta a càrrec de Marina Vidal.

*El teu compte es crea en el moment que realitzes la primera compra. No és necessari registrar-se. 
Si la teva comanda te més d’una prevenda, sortirà el dia de l’última prevenda. 
Les recollides en botiga es guarden 60 dies.
Recordatori: les promocions especials (exemplars signats, punts de llibres, làmines, etc) s’enviaran fins a que s’esgotin les existències. 

Des del 19 de maig fins el 13 de juny de 2023.

Información adicional

  • Formato
    Tapa dura
  • Dimensiones
    14x21 cm
  • Peso
    350 kg
  • Páginas
    272 pages
  • ISBN
    978-84-126144-6-6
  • Idioma
    Catalán
  • Autor
    Terry Pratchett
  • Categoría
    Fantasía
  • Editoral
    Mai Més
  • Colección
    Refugi Atuin
  • Año
    2023
  • Fecha de lanzamiento
    2023-06-14

Articulo nuevo:

19,50 

En stock

Hay existencias

Portes 4,90€ y gratuitos a partir de 30€, en la península.

Productos relacionados

19,50 
11,95 
Margaret Atwood
6,00 
Richard Matheson
Preventa
7,00 
5,00 
Ian Watson
GIGAMESH, utiliza COOKIES para garantizar el correcto funcionamiento de nuestra web, mejorando la seguridad, para obtener una eficacia y una personalización superiores, para recoger datos estadísticos y para mostrarle publicidad relevante.   
Privacidad