L’esperadíssim retorn a l’univers gòtic de Gal·làcia de T. Kingfisher
Enfrontar la caiguda de la casa Usher ha estat una de les guerres més terribles que l’Alex Easton ha lliurat mai. Ara, tot buscant una mica de pau, decideix fer cap a la cabana familiar, oculta al cor dels boscos gèlids i humits de Gal·làcia.
Un cop arriba a la casa, l’Alex descobreix que el masover ha mort en circumstàncies sospitoses. De seguida s’adona que un silenci d’allò més inquietant pesa com una llosa sobre la finca dels Easton, i que entre els veïns corre la brama que a la cabana s’hi ha instal·lat un monstre de llegenda esfereïdor.
Durant anys, l’Alex s’ha mantingut al marge de les supersticions dels vilatans, però aviat comença a créixer dins seu el neguit que una presència pertorba la casa… així com els somnis de tothom qui s’hi gosa allotjar.
Traducció de Marta Armengol Royo.
T. Kingfisher, la reina indiscutible del terror, ens sorprèn amb una nova aventura gòtica ambientada en una Gal·làcia deliciosament fosca, on llegendes i monstres cobren vida per a la dissort de creients i escèptics.
T. Kingfisher és el pseudònim que Ursula Vernon, escriptora i il·lustradora originària de Carolina del Nord, fa servir per a les seves novel·les adultes. La seva obra, que inclou en la seva majoria llibres per a adults, llibres infantils i còmics, li ha valgut nominacions i guardons com ara el World Fantasy, l’Hugo, el Sequoyah i l’Ursa Major entre d’altres. Els seus llibres, a més a més, formen part de mijta dotzena de seleccions i llistes del gremi de biblioteques juvenils. Quan no es dedica a escriure, Vernon acostuma a passar l’estona al jardí tot mirant d’establir contacte visual amb les papallones.
Segueix Gigamesh en català a X: @GigameshCat